Η σύγχυση των καταναλωτών είναι το σημαντικότερο εμπόδιο.

Πρόσφατα διεξήχθη έρευνα της prorata για την Επιτροπή Ανταγωνισμού για επαγγελματικούς και οικιακούς πελάτες ρεύματος
 
Οι απαντήσεις από την έρευνα για οικιακούς πελάτες δείχνουν ότι οι καταναλωτές αλλάζουν για να βρούν καλύτερες τιμές – αλλά δεν είναι σίγουροι ότι το πετυχαίνουν:
  • Το 88% από αυτούς που έχουν αλλάξει Πάροχο έχουν ως βασικό κριτήριο αλλαγής την τιμή
  • Το 45% από αυτούς που έχουν αλλάξει δεν είναι σίγουροι ότι είναι στο φθηνότερο πρόγραμμα
  • Το 56% βρίσκει δυσκολία στην σύγκριση τιμών
Αλλάξτε με το allazorevma.gr, την πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών (όπως επιβεβαιώνει η έρευνα), που προσφέρει ξεκάθαρη πληροφόρηση, ώστε να εξασφαλίσετε ότι είστε στο φθηνότερο πρόγραμμα
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Scroll to Top